Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Halfunx

Nereálno výborně napsané

Smekám nad formou, podáním a stylizací. Zcela určitě jste vzdělaný člověk a tento článek není žádná prvotina. Přesto nebo právě proto se mi zdá, že máte klapky na očích a nekladete si ty správné otázky. Důsledkem je přesný opak toho co vyjadřujete. To, že H.V. uhýbá vlevo je celkem pochopitelné, méně však vaše levicová rétorika, proti které jakoby horujete. Strašení temnotou, chaosem a demagogií, bourání svobody a demokracie, jako by vypadlo z článků před listopadem 89.

Při svém rozhledu víte, že příčiny lidových protestů nejsou levicové ani pravicové, příčinou je vždy krize finanční a morální, která dosáhne určitého bodu. Teprve následné směřování z krize může být takové či onaké. Osobně nemám rád nálepky a směrovky.

0/0
4.4.2012 13:06

Halfunx

Re: Nereálno výborně napsané

Aplikujte na své premisy současný stav. Zastupitelská demokracie se přežila a nefunguje a to i na západ od nás.

Katastrofální úpadek morálky a mravnosti je jen důsledek neexistence demokracie a pokřivené beztrestnosti mocných. Ideální morální hodnotový žebříček  existuje, porovnejte ho se skutečností (ale klapky dolů). Na kterém schodu se objevují peníze a na kterém morálka?

Vláda lidu a nadvláda jedinců, tedy levicové a pravicové pojetí ve své krajní poloze jsou nebezpečné a vedou k válkám. Z tohoto pohledu H.V. má k levici hodně daleko zato dnešní zastupitelská (ne)demokracie se svojí zvůlí k pravici hodně blíží a proto ten tlak lidu na změnu.

0/0
4.4.2012 13:06

kilokrok

Re: Nereálno výborně napsané

Jsme na prahu revolučních změn, které vzniknou možná válkou! Průnik velkého množství hlupáků do politické a hospodářské sféry je signálem, který tomu nasvědčuje. V hospodářské sféře nám chybí lidé, kteří svůj majetek získali svým umem a odbornými schopnostmi! Nabyté majetky jsou rozkradením, dlouhá léta budovaných podniků a dalších finančních fondů. Také další odtoky financí z veřejných prostředků připomínají spíše legalizované vypálné,než záměr k přiblížení se směru pro lepší žití. Vzhledem k hlupákům u moci je potřeba počítat, že bez důrazné síly k nápravě toho, co nám provedli komunisté-kabátníci v devadesátých létech, nápravy nedosáhneme! Studujme dějiny, abychom se mohli poučit! Nechť umělecká díla, která vznikla k probuzení a osvícení občanů, znovu naleznou svůj smysl! [>-]

Pokud se nic nestane hned, stane se jistě později! Hloupost a hlupáci v historii vždy došli ke svému potrestáni.

0/0
4.4.2012 23:40

jafava

Karma, souhlasím. Holešovská výzva je výplod jednoduché

mysli. R^

Nebude to třeba i tím, že se podceňuje výuka matematiky? Také neustálé snahy o zjednodušení českého pravopisu a ostatních předmětů, aby se maturitním vysvědčením nebo vysokoškolským diplomem mohl honosit kdejaký "pucštok", jistě přispívá k politické kultuře obyvatel ČR. ;-(

0/0
4.4.2012 11:19

kilokrok

Re: Karma, souhlasím. Holešovská výzva je výplod jednoduché

Rozepište se o sobě, kde Vás učili, že jste nedosáhl vyššího rozhledu. Myslím, že to, co jste napsal je charakteristické pro dnešní dobu. Píšete, cituji : "... aby se maturitním vysvědčením nebo vysokoškolským diplomem mohl honosit kdejaký "pucštok", jistě přispívá k politické kultuře obyvatel ČR." Věřte, že vzdělání není o tom, aby jste se mohl honosit vysvědčením, diplomem, tituly apod. Vzdělání by mělo být základem pro VĚDĚNÍ a POZNÁVÁNÍ PRAVDY !

Věřte, že člověk, který má např. diplom a nenaučil se nebo mu není dáno myslet, je pro naší společnost spíše škodlivým elementem! Nepochopení "Holešovské výzvy" a úmyslné odpoutávání od toho podstatného (nebo také nepochopením pro neschopnost chápat) je jenom toho důkazem!

Věřte, že lidé jako Vy, kteří se honosí, jak píšete, nějakým papírem o vzdělání, jsou ostudou našeho národa!

Věřte, že to s politickou kulturou nemá nic společného! My se v ní zamýšlíme nad základem a tím je především morální úroveň a proobčanské rozhodování politiků!

0/0
4.4.2012 11:47

kilokrok

Jejejej Vy jste pořádný H... !

Na Vašem článku je vidět názorně, že to, co se člověk někde naučí nebo dočte, nemusí nutně znamenat posun člověka k většímu rozhledu! Je tady podstatná maličkost - je potřeba také myslet!!! Tomu, komu není z "Hůry" dáno, ... Znovu se to jenom potvrdilo. Myslím pane, že až z té své hlouposti vystřízlivíte, sám se budete za sebe stydět! Pokud ovšem to u Vás nemá trvalý charakter! Měl by jste si dát také pozor, aby jste se z náhlého osvícení mysli nezbláznil.

Váš článek je přesně to, co na náš národ vrhá strašně špatný stín a svět si myslí, že stejně uvažujících jako Vy je nás většina. Těžko se pak dokazuje, že to není pravda. Možná by jste si měl uvědomit, že jsou u nás také chytřejší lidé, než Vy a ti se již začínají stydět za to, že hovoříte stejným jazykem![>-]V

+2/0
4.4.2012 8:53

svarcz

Re: Jejejej Vy jste pořádný H... !

He, he! Těžko se to dokazuje....protože to dokázat nejde nebo proto, že v nové holešovické totalitě budou muset všichni mít jen ty správné "pokrokové" a "vědecké" názory.......;-D;-D;-DRv

0/0
4.4.2012 10:38

obr Kolodej

Chytre a vyborne napsane.

Jen se bojim, ze to muze byt nad mentalni schopnosti lidi, kteri vyrostli v prostredi, kde kazdy nadaval a hrbil hrbet.

Holesovskou vyzvu povazuji (mozna trochu paranoidne) jen za dalsi pokus zdiskreditovanych komousu dostat se zpet k moci.

Co by s tou moci v Evrope roku 2012 delali, to diky sve tuposti netusi ani oni.  :-P

+2/0
4.4.2012 5:21

kilokrok

Re: Chytre a vyborne napsane.

Pane Koloději, prozraďte nám ještě něco o sobě: "Kolik Vám je let?" "A jak jste se učil ve škole?" apod.

Jistě by nám jen dokreslilo myšlenky, které jste nám tady naznačil.

A dost možná, že nám tím ukážete zdroje, odkud Vaše názory pramení.8-o

0/0
4.4.2012 10:28

vlči@ce

Takže,

podle vás - premisa dvě -  máme nechat krást a lhát? Když socky zneužívají dávky tak to vadí. Když politici zneužívají své pozice tak to nevadí? Máte podivnou morálku a různý metr na zloděje a lháře.Rv

+3/0
3.4.2012 22:57

Camino.

Re: Takže,

Karma, uz se tesim na ten pochod proletaru, Anna uz je tady a ceni zuby;-O

+1/0
4.4.2012 2:00

vlči@ce

Re: Takže,

nejsem proletář. Je zvláštní, že převlečení komouši ve vládě nikomu z vámi podobných nevadí. Ti co kabát nepřevlékli, těmi strašíte. ;-D

0/0
4.4.2012 8:45

boruvka

Karma

R^

+1/0
3.4.2012 21:47

Bigbitak

vynikající článek!

vystihl jste to přesně. mohl byste se mi ozvat na kohoutekj@gmail.com? předem děkuji. JK

+1/0
3.4.2012 19:06

kilokrok

Re: vynikající článek!

Vidíte pane Bigbitaku. Konečně jste našel dalšího kamaráda!

Naší předkové měli pro to jedno moudro: "Vrána k vráně sedá, sobě rovnu hledá!" :-P

0/0
4.4.2012 10:14

Mundinka

Pardon

po ramenou - všichni jsme spokojeni, máme svobodu a demokracii, politici s námi nemávají, nerozkrádají ty zbytky, které z našeho státu zbyly....Moc pěkný! Ta svoboda vypadá tak, že policejní komando brutálně zbije elektronickými obušky lidi, kteří již 15 dní stojí před úřadem vlády, drží protestní hladovku, nikoho nenapadají, nikoho neohrožují, jen nemlčí a nehodí se! Stalo se dnes dopoledne - vadili naší vládě rozpočtové odpovědnosti, kancléřka Merkelová by si mohla všimnout, že není vše nalakováno na růžovo....A naše média? Buď mlčí, nebo lžou a mlží! Naštěstí jsou z tohoto zásahu na youtube videa - takhle si představujeme svobodu slova?

+2/0
3.4.2012 18:17

Martin V2

Re: Pardon

Fotil to někdo? Proč nedáte odkaz na video na YT?

0/0
3.4.2012 20:50

Stará kára

Re: Pardon

Aha. Tak to vylepšíme požadavky Holešovské výzvy.

Blog jste sice četla, ale nic jste nepochopila, nic jste se nenaučila. A nejspíš pochopit nechcete.

  Demokracie je totiž řád. Ti lidé tam nestáli. Devastovali, na co přišli.  Nás nezmátlo ani 40 let rudého Práva, nemůže se to podařit ani vašim nesmyslům.

+1/0
3.4.2012 20:54

vlči@ce

Re: Pardon

a pro politiky neplatí žádný řád?Rv

0/0
3.4.2012 23:08

Camino.

Re: Pardon

...tady u mne uz stoji 4 dny, cekaji na ockovani hepatitis zadarmo, mozna, ze tech 15 ma stejny duvod;-)

0/0
4.4.2012 2:03

Petr z Bologni II.

...

Vynikajici rozbor, karma! Ale pravdolaskovi nepoliticti politici Vas radi mit nebudou...R^

+1/0
3.4.2012 18:12

Stará kára

Re: ...

Netuším, kam chodíte na svá přesvědčení. Myslím však, že zrovna toto těm, které nazýváte pravdoláskaři, vadit nebude.

PS: Je zajímavé, kolik lidí považuje heslo (ovšemže  p o u z e  heslo!) o pravdě a lásce za odporné. Vadí jim ta pravda, nebo  ta láska?

+1/0
3.4.2012 20:56

Bára33

Re: ...

Ne, vadí jim nejspíš to, jak tato krásná slova zneužila skupina lidí k tomu, aby se snažila vnutit své (menšinové) názory všem ostatním s tím, že jsou to ty jediné správné.

+3/0
3.4.2012 21:43

kilokrok

Re: ...

Báro, prosím Vás, již jsem s Vámi vstupoval do diskuze, nepište! ČTĚTE, POZORUJTE A UČTE SE !!!8-o;-O:-P

0/0
4.4.2012 8:58

Bára33

Re: ...

Myslím, že za víc než 50 let svého života jsem se toho "přečetla, naučila se a odpozorovala" docela dost. A vzhledem k tomu, že zvlášť o politice jsem toho načetla dost a dost a že jsem o ní taky se psoustou lidí diskutovala, tak si za svým názorem, proč to heslo některým lidem vadí, skutečně stojím.

0/0
4.4.2012 9:06

kilokrok

Re: ...

Milá Báro! Myslím, že jste pro tento národ opravdovým "dárečkem"! To, co píšete jen dokazuje, že někteří lidé nemají schopnost empirického poznávání, ani kdyby tady žili sto let!

Co k tomu dodat?

Snad jen to: "Báro, věřte, že člověk se musí a znovu zdůrazňuji - MUSÍ učit celý život!" "Je to zřejmě jedno z jeho poslání!"

[>-]V

0/0
4.4.2012 9:55

Bára33

Re: ...

Opravdu si myslíte, že člověk, který má jiné názory než vy, je nevzdělaný, hloupý, neumí se učit? Nevěřte tomu, že pouze váš pohled na svět je ten jediný "správný"... Opravdu se "učím" celý život  (včetně dalšího studia i po padesátce). A "učím" se i čtením a diskusí na tomto blogu. Bohužel, to, co jsem se "naučila" z podobných diskusních příspěvků jako je ten váš, nevypovídá o české společnosti zrovna to nejlepší

0/0
4.4.2012 10:11

kilokrok

Re: ...

Nechtěl jsem již reagovat, myslím, že Vaše reakce je více než vypovídající o Vás! Vzhledem k tomu, že své názory (za které by se většina ještě nedávno styděla) publikujete veřejně, musíte očekávat i adekvátní reakci!

Jen jedno moudro našich otců: "S hloupým se nedomluvíš a s .... !!! Vzhledem k Vaší sečtělosti jistě najdete správné doplnění této věty.;-O:-P

0/0
4.4.2012 10:38

Halfunx

Re: ...

Havlovo heslo samo o sobě je nomální a pravdivé. Bylo zneužito skupinou lidí k jakoby hanlivému označení jiné skupiny s jinými názory, v tom máte pravdu.

0/0
4.4.2012 13:23

Bára33

Re: ...

Ne, jako první ho zneužil sám Havel. Kdyby mu šlo skutečně o pravdu, nezastával by se komunistických zločinců, kteří zničili statisíce životů - a díky Havlovi se jim nic nestalo a mohli si dál užívat svých nakradených majetků. A láska? Jakou máte na mysli u Havla konkrétně? Tu k jeho první ženě či k řadě milenek, které měl už za jejího života? Nebo tu k druhé ženě, které na tento "post" postoupila z řadové milenky? Nebo k dalším ženám, kterým projevoval svou "lásku" během svého druhého manželství?

0/0
4.4.2012 13:36

Mundinka

Tak jste se tu všichni pěkně poplácali

0/0
3.4.2012 18:12

jendazmoravy

Autore, máte tam jeden vážný nedostatek!

Vy totiž neberete v úvahu jeden psychologický fakt. Ono mnoha lidem nejde o to, něco vyřešit, ale o ten sladký pocit, že zrovna teď se sám osobně zúčastní "řešení". Ten pocit je důležitější než výsledek, který může být jakýkoli.

A když to srovnáte s tak málo emotivní akcí, jako jsou volby, tak Vám musí vyjít, že pochodování po ulicích a vyřvávání, že všichni jsou zloději, to přece je ten správný zážitek!

+6/0
3.4.2012 17:30

Stará kára

Re: Autore, máte tam jeden vážný nedostatek!

Jistě. Ale třeba to přinutí alespoň několik lidí se zamyslet.

0/0
3.4.2012 20:57

kilokrok

Re: Autore, máte tam jeden vážný nedostatek!

;-OA Vy, Stará Káro, myslíte ? Poučte nás, jak to u Vás probíhá! To Vás bolí koleno? Nebo ... , nevíme! Jistě nám to objasníte! Děkujeme předem za zprávu !!8-o:-P

0/0
4.4.2012 9:04

pavel 99

Re: Autore, máte tam jeden vážný nedostatek!

z Vašeho textu tak nějak vyplývá, že Vás myšlení "bolí" a totéž předpokládáte i u ostatních.;-D

+2/0
4.4.2012 10:33

Orzyi

Karma

Vcelku souhlasim, ale tedy odkazovat na kvalitu školství poukazem na zvyšující se počet středoškoláků a vysokoškoláků je tedy hodně odfláklý Rv

0/0
3.4.2012 17:24

sisemen

Ľudé, já su tak šťastné ...

že sme minule přemluvili ty báby dědky ... :-P

+1/0
3.4.2012 17:23

Žadatel

Tyhle bláboly jsem dočetl jen po

Odvolatelnost politiků = cesta k nové totalitě.    Volené zástupce by pochopitelně odvolávali ti voliči, kteří konkrétního zastupitele v konkrétním volebním okrsku volili.  To však je pro autorův intelekt příliš složité.!!!!!!

+1/0
3.4.2012 17:04

pavel 99

Re: Tyhle bláboly jsem dočetl jen po

a jak zjistíte kdo  ho volil?;-D

+2/0
3.4.2012 17:05

Žadatel

Re: Tyhle bláboly jsem dočetl jen po

Samozřejmostí by byla změna volebního systému.Volilo by se přes internet, každý se svým voličským číslem. Kdo nemá svůj přístup na internet, ten by volil z volební místnosti.

Nevymýšlejte problémy tam, kde nejsou.:-P

0/0
3.4.2012 17:12

baloun

Re: Tyhle bláboly jsem dočetl jen po

a esemeskou by se volit nemohlo?

0/0
3.4.2012 17:29

Žadatel

Re: Tyhle bláboly jsem dočetl jen po

Jo, bábu a dědka.;-D

0/0
3.4.2012 17:34

baloun

Re: Tyhle bláboly jsem dočetl jen po

To je vidět, jak přemýšlíte. Esemeskou by to bylo totiž mnohem bezpečnější z hlediska falšování, než po internetu.

0/0
3.4.2012 17:39

Žadatel

Re: Tyhle bláboly jsem dočetl jen po

Řešíte prkotiny. Nejsem ajťák, ale nemám pochybnost o tom, že k volbám přes internet by se dal vytvořit spolehlivý program.

0/0
3.4.2012 17:44

baloun

Re: Tyhle bláboly jsem dočetl jen po

To jistě, nebyl by příliš odlišný od běžného placení po internetu. Ale podmínkou je za a) shromažďování osobních údajů o tom, kdy a jak voli, a za b) jednoduchá zneužitelnost třeba tím, že někdo svoje přístupové údaje prostě prodá. A takových nebude málo.

0/0
3.4.2012 18:01

pavel 99

Re: Tyhle bláboly jsem dočetl jen po

nemluvě o "hacknutých počítačích".:-/

+1/0
3.4.2012 18:15

Stará kára

Re: Tyhle bláboly jsem dočetl jen po

Přesně jak HV. Vůbec nevím, jak by se to či ono zařídilo - ale vědět to jsou prkotiny. Prostě to tak bude.

0/0
3.4.2012 21:00

Stará kára

Re: Tyhle bláboly jsem dočetl jen po

Takže nikoliv tajně!!! Když by museli uchovávat výsledek mého hlasování po celé volební období (abych mohl odvolávat).

0/0
3.4.2012 21:00

kilokrok

Re: Tyhle bláboly jsem dočetl jen po

Jejejej , co pak na tom, Pavle, záleží ? Všichni občané mají právo zasáhnout do rozhodování politika, které zasahuje proti směru lepšího žití, nebo dokonce proti "zdravému rozumu"! Kromě práva volby, musí být právo odvolání! Vždyť již vidíte, kolik darebáků, prominentních mazánků atd. usedá (dokonce bez jakýchkoliv životních zkušeností) do parlamentu a dalších exponovaných funkcí. Jejich odvolatelnost občany této země je doslova NUTNOSTÍ !!![>-]V

+1/0
4.4.2012 9:15

pavel 99

Re: Tyhle bláboly jsem dočetl jen po

"... co pak na tom, Pavle, záleží...." - no Vám možná nikoliv. Ostatně soudruzi rádi zapisovali kdo šel "za plentu".;-D

Základní atributy sbobodných voleb je i "tajnost volby". (Z čehož plyne i nemožnost nátlaku, postihů, jakéhokoliv zneužití této informace......) A osobně nevidím důvod na tom něco měnit.:-/

+1/0
4.4.2012 10:37



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.